قرص ممورکس بسته 30 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی قرص ممورکسقرص ممورکس ایران داروک یکی از مکمل‌های گیاهی است که برای تقویت حافظه و افزایش تمرکز و عملکرد مغزی به کار می‌رود. عصاره خشک گیاه جینکوبیلوبا که در این قرص حاوی ۴۰ میلی گرم آن وجود دارد، با تحریک گردش خون مغزی و تحریک گردش خون عمومی، موجب تقویت حافظه و رفع اختلالاتی مانند سرگیجه، سردرد، افسردگی و… می‌شود. همچنین، قرص ممورکس به دلیل خاصیت آنتی‌اکسیدانی، دارای اثر ضد تجمع پلاکت‌ها است و با افزایش سنتز پروستاسیکلینین، اثرات مفیدی را بر روی سلامتی دارد.

فلاونوئیدهای موجود در این قرص، با خنثی سازی رادیکال‌های سمی اکسیژن، افزایش آزادسازی کاتکول آمین و مهار آنزیم‌های COMT و MAO، اثرات خود را روی حافظه و تمرکز اعمال می‌کنند. علاوه بر این، آنتاگونیستی جینکولیدهای موجود در این دارو، مانع ایجاد لخته و کاهش ریسک آسیب‌های هیپوکسیک بافت‌های مغز را می‌کنند. سایر مکانیسم‌های پیشنهادی شامل متسع نمودن سرخرگ‌ها، افزایش و بهبود جریان خون در بافت‌ها و اعضای بدن به خصوص قلب و مغز، کاهش ویسکوزیته خون، کاهش تجمع پلاکتی و افزایش آزاد سازی کاتکول‌آمین‌ها و سایر میانجی‌های عصبی و کاهش بازجذب مواد مذکور، بهبود علائم افسردگی را به همراه دارند.

در کل، قرص ممورکس ایران داروک با ترکیبی از عصاره گیاه جینکوبیلوبا و فلاونوئیدهای موجود در آن، می‌تواند در تقویت حافظه و افزایش تمرکز و عملکرد مغزی موثر باشد. با این حال، در صورتی که دارای هرگونه بیماری یا مشکل سلامتی هستید، قبل از مصرف این قرص بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. همچنین، توصیه می‌شود که قبل از شروع مصرف هر گونه مکمل یا دارویی، با داروساز یا پزشک خود مشورت کنید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص ممورکس بسته 30 عددی