قرص زینک پلاس و ب کمپلکس و ویتامین ث گلوک ویت بسته 30 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاقرص زینک پلاس و ب کمپلکس و ویتامین ث گلوک ویت (Zinc Plus B-Complex and Vitamin C Glucosevit) یک مکمل غذایی است که شامل ترکیبی از ویتامین‌های گروه B، ویتامین C، زینک و گلوکز است. هدف اصلی این مکمل غذایی، تأمین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است.

ویتامین‌های گروه B از جمله ویتامین B1، B2، B3، B5، B6، B7، B9 و B12 در ترکیب این مکمل وجود دارند. این ویتامین‌ها به صورت ترکیبی با هم عمل کرده و می‌توانند به بهبود سلامتی و عملکرد بدن کمک کنند. همچنین، ویتامین C و زینک نیز در ترکیب این مکمل وجود دارند که به تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامتی پوست و مو می‌توانند کمک کنند.

مصرف قرص زینک پلاس و ب کمپلکس و ویتامین ث گلوک ویت می‌تواند به بهبود سلامتی عمومی، افزایش سطح انرژی و استقامت در فعالیت‌های روزمره و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. همچنین، مصرف این مکمل غذایی می‌تواند به کاهش خطر بروز بیماری‌هایی مانند کمبود ویتامین‌ها، بیماری‌های پوستی، آسیب به بافت‌های بدن و عفونت‌های مختلف کمک کند.

به هرحال، برای مصرف هرگونه مکمل غذایی، بهتر است ابتدا با پزشک معالج خود مشورت کنید تا بررسی شود که آیا مصرف این مکمل غذایی برای شما مناسب است یا خیر. همچنین، باید توجه داشته باشید که مکمل‌های غذایی به خودی خود درمانی نیستند و برای درمان هرگونه بیماری، باید به دستور پزشک مراجعه کنید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص زینک پلاس و ب کمپلکس و ویتامین ث گلوک ویت بسته 30 عددی