قرص جوشان ویتامین ث پرتغالی های هلث – 1000 میلی گرم بسته 20 عددی

  • شکل محصول

    قرص

    قرص

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

قرص جوشان ویتامین ث پرتغالی های هلثقرص جوشان ویتامین ث پرتغالی های هلث، یکی از مکمل‌های پرطرفدار و مفید است که مصرف روزانه آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن و انرژی بخشی به افراد توصیه می‌شود. طعم پرتقال قرص جوشان ویتامین سی یکی از طعم‌های بسیار پرطرفدار است که تمام خواص و فواید قرص‌های گروه ویتامین سی را ارائه می‌دهد. 

قرص جوشان ویتامین ث پرتغالی های هلث یکی از مولتی‌ویتامین‌های ضروری برای بدنوافراد ا سنین کودکی تا میانسالی است که ویتامین سی بدن را تامین می‌کند. همه ما با فواید قرص جوشان آشنایی داریم و می‌دانیم که کمبود آن چه اثرات و عوارضی را روی بدن ما به جا می‌گذارد.

مولتی ویتامین قرص جوشان بیشتر به مکملی برای درمان سرماخوردگی و بهبود سیستم ایمنی در میان عموم مردم معروف است و در زمان ابتلا به سرماخوردگی میزان مصرف ویتامین سی را افزایش می‌دهند، اما فواید قرص جوشان بسیار فراتر از بهبود سیستم ایمنی است. این مکمل به کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های مزمن، نقرس می‌انجامد و در کاهش روند پیری و در رفع چین و چروک‌ها و بهبود اسکار‌های روی پوست بسیار موثر است‌ و همانند سایر قرص‌های ویتامین سی مشکلاتی برای دستگاه گوارش ایحاد نمی‌کند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص جوشان ویتامین ث پرتغالی های هلث - 1000 میلی گرم بسته 20 عددی