قرص ال کارنیتین 1000 میلی گرم فانتوم نوتریشن بسته 90 عددی

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    افزایش سوخت و ساز

    افزایش سوخت و ساز

  • شکل محصول

    قرص

    قرص

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

قرص ال کارنیتین ۱۰۰۰ میلی گرم فانتوم نوتریشنمکمل غذایی ال کارنیتین ۱۰۰۰ میلی گرم فانتوم نوتریشن، به عنوان یک مکمل ورزشی برای کاهش وزن سریعتر، اخیرا در بازار موجود شده است. این مکمل به صورت پودر، قرص و نوشیدنی در دسترس است و شرکت سازنده آن، یعنی عرشیا مکمل آریا، این محصول را به صورت قرص تولید و عرضه کرده است.

ال کارنیتین در بدن تولید، ذخیره و مصرف می‌شود، اما بدن نمی‌تواند مقادیر لازم آن را به صورت کامل تولید کند. برای پر کردن این نیاز، غذاهایی که ال کارنیتین دارند مانند آجیل، غلات، حبوبات، لبنیات و گوشت قرمز مصرف می‌شوند.

با این حال، برخی افراد به دلیل رژیم غذایی خاص یا فعالیت بدنی سنگین، نیاز به میزان بیشتری ال کارنیتین دارند. برای این دسته از افراد، مصرف مکمل غذایی ال کارنیتین توسط متخصص تغذیه یا پزشک پیشنهاد می‌شود. این ماده مغذی با انتقال اسیدهای چرب به میتوکندری، باعث افزایش سوخت و ساز سلولی و در نتیجه کاهش وزن و چربی بدن می‌شود. همچنین، در ورزش‌های سنگین مانند بدنسازی باعث کاهش و رفع خستگی و بازتولید ذخایر گلیکوژنی نیز می‌شود. بهترین زمان مصرف ال کارنیتین در بدنسازی، قبل از شروع تمرینات است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص ال کارنیتین 1000 میلی گرم فانتوم نوتریشن بسته 90 عددی