قرص آرژنین کمپلکس بسته 90 عددی

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    قرص

    قرص

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی قرص آرژنین کمپلکسقرص آرژنین کمپلکس کارن (پی ان سی- PNC)، اثرات متعددی برای ورزشکاران و دیگر افراد دارند. این مکمل به افزایش سنتز پروتئین و رشد عضلانی، بهبود جریان خون و تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند. به علاوه آرژنین کمپلکس کارن افزایش ترشح برخی از هورمون‌ها، تأخیر در بروز خستگی و سلامت سیستم قلب و عروق را موجب می‌شود. ورزشکاران در بسیاری از موارد برای حفظ سلامتی و به حداکثر رساندن عملکرد ورزشی خود به استفاده از مکمل های غذایی روی می آورند. پروتئین ها و اسید های آمینه بیشتر از هر مکمل دیگری در این رابطه مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه استفاده از مکمل های که بتوانند با عملکرد گشادکنندگی عروق به افزایش عملکرد ورزشی کمک کنند در میان ورزشکاران در بیشتر رشته های ورزشی در حال افزایش است. آرژنین یکی از مهمترین مکمل های گشاد کننده عروق است که از طریق ساخت نیتریک اکساید (NO) می تواند در این مورد کمک کننده باشد. مکمل آرژنین کمپلکس حاوی اسید آمینه های آرژینین سیترولین می باشد که به تعویق انداختن خستگی در حین ورزش و افزایش قدرت ورزشکاران را تقویت می کنند.
این مکمل می تواند هم در ورزش های هوازی و هم در ورزش های بی هوازی باعث افزایش توان، افزایش استقامت و افزایش حجم عضلانی شود.مکانیسم آرژنین کمپلکس

آرژنین نقش های متفاوتی را در بدن ایفا می کند که از مهمترین آنها می توان به تقویت سیستم ایمنی، افزایش کارایی بدن خصوصاً در ورزشکاران و سلامت سیستم قلب و عروق اشاره نمود. به علاوه آرژنین محرک ترشح برخی هورمون ها خصوصاً هورمون رشد و انسولین است. این دو هورمون برای عضله سازی ضروری هستند.

در عین حال اسید آمینه آرژنین با تحریک سنتز اکسید نیتریک به انبساط عروق کمک نموده و در خون رسانی بهتر به مغز و عضلات موثر است. همچنین آرژنین برای سنتز کراتین که منبع انرژی در بدن می باشد ضروری است. با توجه به مطالب فوق مصرف آرژنین به ورزشکاران برای افزایش کارایی توصیه می شود.

 ویژگی های قرص آرژنین کمپلکس کارن

این محصول موجب بهبود سنتز پروتئین و رشد عضلانی شده و در افزایش ظرفیت تنفسی (Vo۲ Max) موثر است. همچنین مصرف این دارو به سلامت سیستم قلب و عروق کمک کرده و باعث تحریک ترشح هورمون رشد می شود. خونرسانی بیشتر به عضلات، تأخیر در بروز خستگی از دیگر ویژگی های این فرآورده محسوب می شود. 

نحوه استفاده

۲ الی ۳ عدد قرص یا کپسول نیم ساعت قبل از ورزش، ۲ الی ۳ کپسول یا قرص نیم ساعت قبل خواب توصیه می‌شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص آرژنین کمپلکس (پی ان سی- PNC) نقش‌های متفاوتی را در بدن ایفا می‎کند که از مهمترین آنها می‌توان به تقویت سیستم ایمنی، افزایش کارایی بدن خصوصا در ورزشکاران و سلامت سیستم قلب و عروق اشاره نمود. همچنین محرک ترشح برخی هورمون‌ها خصوصا هورمون رشد و انسولین است.
قرص آرژنین کمپلکس بسته 90 عددی