فولیکوژن اروند فارمد بسته 60 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی قرص فولیکوژن اروند فارمدقرص فولیکوژن اروند فارمد مخصوص درمان و پیشگیری از ریزش مو ساخته شده است. مصرف این مکمل به تقویت فولیکول‌ها و ریشه موها کمک کرده و در نتیجه ریزش مو را کاهش می‌دهد. ریزش مو و داشتن موهای ضعیف گاهی به دلیل داشتن رژیم غذایی نامناسب و یا سوء تغذیه رخ می‌دهد. از آنجایی که این محصول حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و دیگر مواد مورد نیاز برای تقویت مو است، به کمک آن می‌توان موهایی سالم و محکم داشت. با استفاده از این قرص سلامت عمومی بدن نیز بهبود یافته و به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌شود. این قرص حاوی ال متیونین، ال سیستین، زینک، فولیک اسید، مس، سلنیوم، بیوتین و برخی از ویتامین‌های مورد نیاز برای تقویت موها است.

 ترکیبات قرص فولیکوژن

(L-Methionine): متیونین یکی از اسید های آمینه ضروری بدن است. در ساختمان متیونین گوگرد به کار رفته است. گوگرد در بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، تقویت مو و ناخن ها اثرات اثبات شده ای دارد. ال-سیستئین(L-Cystine):  مصرف سیستئین در سلامت پوست، افزایش رشد مو و ناخن نقش دارد. مکمل فولیکوژن در هر قرص حاوی 15 میلی گرم زینک است. این مقدار زینک برای تامین نیاز روزانه بانوان به زینک که 8 میلی گرم است بیشتر است. به عبارتی folicogen هم نیاز روزانه به زینک را فراهم می کند و هم یک سطح بالاتر باعث تقویت پوست، مو و ناخن می شود. زینک در ساخت پروتئین های تشکیل دهنده مو، پوست و ناخن و تقسیم سلولی آنها نقش دارد. همچنین به واسطه ساخت کلاژن و کمک به ترمیم زخم و بهبود آکنه در زیبایی پوست بسیار موثر است. زینک به تقویت سیستم ایمنی نیز کمک شایانی می کند. ویتامین B9 رشد همه سلول ها به ویژه سلول های با سرعت تکثیر بالا مانند بافت های پوست، مو و ناخن به اسید فولیک نیاز دارد. مس در ساخت کلاژن و الاستین، بهبود گردش خون و کاهش التهاب پوست اثر دارد. همچنین این ماده معدنی برای کاهش شکنندگی و رشد مو ضروری است. مس می تواند با تحریک فولیکول مو جذب اکسیژن و مواد مغذی را افزایش دهد. بیوتین جزو ویتامین های گروهBمی باشد و نام دیگر آن ویتامینB7است. این ویتامین برای رشد و نگهداری موها، بهبود و تقویت ناخن‌ها ضروری است این ترکیب همچنین سندرم ناخن‌های شکننده را کاهش می‌دهد. کمبود بیوتین بطور واضح باعث نازک شدن تار مو و کاهش کیفیت ناخن شده و زیبایی و سلامت آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. ویتامینD ماده مغذی مهمی است که برای سلامتی ضروری است. علاوه بر تقویت ایمنی در حفظ سلامت پوست و تحریک رشد مو مؤثر است.  ویتامین B5 به حفظ رطوبت پوست کمک می کند و باعث خاصیت ارتجاعی پوست می شود. پوست مرطوب شادابی و مقاومت بیشتری دارد. پس B5  می تواند به جلوگیری از آکنه کمک کند و علائم پیری پوست را کاهش دهد. ویتامینB6 استرس، اضطراب و بی خوابی از جمله رایج ترین شرایط آسیب رسان به سلامت پوست و مو هستند. ویتامین B6 در ساخت سروتونین، ملاتونین و نوراپی نفرین در سیستم عصبی مرکزی نقش مستقیم دارد. و با توجه به نقش مستقیم موارد گفته شده در کاهش استرس و بهبود خواب، این ویتامین در کاهش ریزش مو موثر خواهد بود. کمبود B6 نیز باعث مشکلات پوست و مو خواهد شد. ویتامین E مانند ویتامین ث یک آنتی اکسیدان قوی بوده و مطالعات نشان دادند که این ویتامین می تواند در بهبود رشد مو و سلامت پوست کمک کننده است. سلنیوم در تحقیقات مشخص شده است که مانع از شکنندگی ناخن و مو می شود. این ماده معدنی یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است.

 نحوه استفاده

روزانه یک عدد قرص ترجیحا صبح به همراه یک لیوان آب مصرف شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص فولیکوژن اروند فارمد قرص فولیکوژن اروند فارمد محصولی است که برای حفظ سلامت زنان بسیار حیاتی است. این قرص حاوی ویتامین B9 یا فولیک اسید است که نقش بسیار مهمی در پیشگیری از بیماری‌های مختلف، به ویژه بیماری‌های مرتبط با سلامت زنان، دارد. فولیک اسید یکی از ترکیبات ضروری برای سلامتی بدن ما است و مصرف منظم آن می‌تواند به حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری‌های خطرناک کمک کند. ویتامین B9 یا فولیک اسید، به عنوان یکی از اجزای اصلی قرص فولیکوژن اروند فارمد، نقش بسیار مهمی در ارتقای سلا ...بیشتر
فولیکوژن اروند فارمد بسته 60 عددی