شربت زینک کید با طعم توت فرنگی امی ویتال – 200 میلی لیتر

  • شکل محصول

    شربت

    شربت

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاشربت زینک کید امی ویتال با طعم توت فرنگی، برای پیشگیری و درمان کمبود زینک و عواقب ناشی از آن مانند توقف رشد، اسهال حاد در کودکان و التیام آهسته زخم استفاده می‌شود. همچنین، این شربت برای تقویت سیستم ایمنی، درمان سرماخوردگی و عفونت‌های گوش و پیشگیری از عفونت‌های دستگاه تنفس تحتانی مفید است. کمبود زینک ممکن است ناشی از تغذیه ناکافی، سو جذب، تداخل با شرایط مصرف داروها یا از دست دادن زینک از بدن باشد. مصرف مقادیر زیاد قرص زینک ممکن است باعث بروز مشکلات گوارشی، به ویژه اشکال در هضم و در اپی گاستر، تهوع و مشکلات هماتولوژیک شود.

زینک یک فلز است که به آن “ریز عنصر ضروری” می‌گویند، زیرا مقادیر بسیار کم آن برای سلامتی انسان ضروری است. کمبود زینک می‌تواند به تأخیر رشد، هیپوگونادیسم در مردان، بی‌اشتهایی، درماتیت، اختلال در التیام زخم، مهار عملکرد سیستم ایمنی، اسهال، متابولیسم غیرطبیعی ویتامین A همراه با اختلال در دید شب منجر شود. روی برای عملکرد صحیحبیش از ۲۰۰ آنزیم و نیز برای حفظ ساختمان‌های اسیدهای نوکلئیک، پروتئین‌ها و غشاهای سلولی ضروری است. به علاوه، رشد و تقسیم سلولی، ترمیم بافتی، بلوغ جنسی و دستگاه تولید مثل، عادت به تاریکی و دید در شب، التیام زخم‌ها، دفاع ایمنی بدن، ادراک چشایی و احتمالاً بویایی از اعمال فیزیولوژیک وابسته به روی است.

مصرف زیاد زینک ممکن است جذب مس از طریق روده را مختل نماید. مکمل‌های روی ممکن است جذب تتراسیکلین را از طریق ایجاد کم نمایند. مصرف زیاد مکمل‌های آهن، فرآورده‌های حاوی فسفر و پنی سیلامین نیز می‌تواند جذب روی را مهار کند، بنابراین باید حداقل ۲ ساعت فاصله‌گذاری بین مصرف مکمل‌های روی و این فرآورده را رعایت کرد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
شربت زینک کید با طعم توت فرنگی امی ویتال - 200 میلی لیتر