شربت زینکوویت بی البرز دارو – 120 میلی لیتر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی شربت زینکوویت بی البرز دارو 120 میلی لیترشربت زینکوویت بی البرز دارو 120 میلی لیتر، یک محصول تولید شده توسط شرکت بی البرز است که حاوی زینک، ویتامین سی، ویتامین د3 و ارزش غذایی مفیدی برای سیستم دفاعی بدن است. این شربت برای کودکان و بزرگسالان مفید است و به دلیل حاوی زینک و ویتامین‌های مفید در بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

مزایا:
– حاوی زینک، ویتامین سی و D3
– مفید برای بهبود سیستم دفاعی بدن
– مفید برای کودکان و بزرگسالان
– قابلیت مصرف راحت و سهولت مصرف

معایب:
– برخی افراد ممکن است به عناصری که در این شربت وجود دارند حساسیت داشته باشند.

به طور کلی، شربت زینکوویت بی البرز دارو 120 میلی لیتر، یک محصول کارآمد و مفید برای بهبود سیستم ایمنی بدن است. با این حال، مصرف قبل از توصیه پزشک توصیه می شود و افرادی که از حساسیت به عناصر موجود در این شربت رنج می برند، باید قبل از مصرف مشورت کنند.ویژگی های شربت زینکوویت بی البرز دارو

این شربت برای تامین ویتامین‌های مورد نیاز کودکان فرموله شده است و در  تقویت و جلوگیری از ریزش مو کودکان موثر است . به علاوه این محصول در تقویت سیستم ایمنی کودکان، تقویت رشد ذهنی و جسمی آنها نقش بسیار مهمی ایفا می کند. کاهش احساس خستگی، افزایش قد در سنین رشد  و سلامت پوست از دیگر ویژگی های اصلی این محصول است. 

نحوه استفاده

این محصول طبق دستور پزشک برای کودکان زیر ۲ سال تجویز می‌شود و حتما بایستی بعد از غذا میل شود.مواد تشکیل دهنده  شربت زینکوویت بی 

تیامین (B۱): ویتامین ب ۱، در متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین و تبدیل آنها به انرژی مورد نیاز بدن نقش دارد. این ویتامین به سلامت قلب و سیستم عصبی کمک می‌کند.

ریبوفلاوین (B۲): این ویتامین در کمک به حفظ عملکرد طبیعی فرایند رشد و تقسیم سلول‌ها، تکامل و ترمیم بافت‌های بدن، تقویت سیستم ایمنی، تقویت و حفظ سلامت پوست، سیستم عصبی و حفظ سلامت چشم و عملکرد بینایی موثر است.

نیاسین (B۳): این ویتامین برای سلامت پوست، تنظیم میزان قند خون، کاهش کلسترول بد، افزایش کلسترول خوب، حذف سموم و مواد شیمیایی از بدن مورد نیاز است. همچنین نقش موثری در تقویت دستگاه گوارش دارد.

پیریدوکسین (B۶): این ویتامین نقش مهمی را در واکنش‌های بیوشیمیایی گوناگون به عنوان کوآنزیم دارد. برای حفظ سلامت اعصاب، تولید گلبول‌های قرمز و سفید و تولید انرژی مورد نیاز سلول‌های بدن مناسب است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
شربت زینکوویت بی البرز دارو - 120 میلی لیتر