شامپو ضد شوره مو روزانه فولیکا حجم 200 میلی لیتر

  • کشور مبدا برند

    ایران

    ایران

  • صادر کننده مجوز

    سازمان غذا و دارو

    سازمان غذا و دارو

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

مقدمهبیماری شوره مو یکی از مشکلات شایع در نواحی پوست سر است که به صورت یک فرایند زیستی طبیعی و عادی در برخی از افراد رخ می‌دهد. این وضعیت معمولاً هنگام افزایش فعالیت سلول‌های پوست سر و ریزش بیش از حد سلول‌های مرده پوست سر ایجاد می‌شود. شوره سر از طریق پوسته‌ریزی سری که به همراه خارش، التهاب و در برخی موارد، قرمزی همراه است، قابل شناسایی است.

عوامل گوناگونی از جمله سن، شرایط آب و هوایی محیطی (از جمله گرم و مرطوب یا سرد و خشک بودن هوا)، استرس، بیماری‌های مختلف، نحوه تغذیه، نوع موهای چرب یا خشک، افزایش تعریق، عدم تعادل هورمونی و عوامل دیگر در ایجاد این مشکل تاثیرگذارند. باید توجه داشت که عدم رعایت بهداشت موها عامل اصلی بروز یا تشدید شوره سر نیست، اما اغلب این وضعیت در افرادی که به نظم در مراقبت از موهای خود روی نمی‌دهند، موهایشان را به‌طور منظم شانه نمی‌زنند و شستشو نمی‌دهند، شایع‌تر است. همچنین استفاده از محصولات نامناسب و کیفیت پایین در مراقبت از موی سر نیز می‌تواند منجر به تشدید این وضعیت شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
مقدمه بیماری شوره مو یکی از مشکلات شایع در نواحی پوست سر است که به صورت یک فرایند زیستی طبیعی و عادی در برخی از افراد رخ می‌دهد. این وضعیت معمولاً هنگام افزایش فعالیت سلول‌های پوست سر و ریزش بیش از حد سلول‌های مرده پوست سر ایجاد می‌شود. شوره سر از طریق پوسته‌ریزی سری که به همراه خارش، التهاب و در برخی موارد، قرمزی همراه است، قابل شناسایی است. عوامل گوناگونی از جمله سن، شرایط آب و هوایی محیطی (از جمله گرم و مرطوب یا سرد و خشک بودن هوا)، استرس، بیماری‌های مختلف، نحوه تغذیه، نوع ...بیشتر
شامپو ضد شوره مو روزانه فولیکا حجم 200 میلی لیتر