دستگاه تصفیه کننده هوا جونیکس مدل Cube

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

دستگاه تصفیه هوا چیست؟دستگاه تصفیه هوا یک دستگاه مکانیکی است که با قدرت برق همانند سایر لوازم خانه مانند کولر، ماشین لباسشویی و… کار می‌کند و اگر به خوبی و با برند خوب انتخاب شود، طول عمر زیاد و حدود 10 ساله خواهد داشت. این دستگاه توسط شرکت‌های مختلف و با تکنولوژی‌های متفاوت ساخته می‌شود ولی در کل با ایجاد چرخش هوا و استفاده از فیلتر، انتشار موارد یونیزه و با استفاده از برخی امکانات و تکنولوژی‌ها مانند اشعه‌ی مادون قرمز کار تصفیه هوا را انجام می‌دهند.

با توجه به رشد آلاینده‌های محیطی و بخصوص محیط‌های سر بسته مانند منازل و ادارات و خطرناک بودن برخی از این آلاینده‌ها بدلیل خواص سمی آن‌ها و یا بدلیل ایجاد بیماری‌های ریوی و تنفسی مانند آسم به ظاهر استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا خیلی هم باید خوب باشد. با توجه به تنوع استفاده از تکنولوژی در این دستگاه‌ها و همچنین نوع کارایی دستگاه هر یک از این دستگاه‌ها فواید و مضراتی را می‌توانند داشته باشند، ولی در کل فواید و مضرات استفاده از دستگاه تصفیه هوا را می‌توان به شرح زیر دانست.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
با آلوده شدن روز افزون هوا و با توجه به افزایش بیماری‌هایی که در ارتباط مستقیم با آلودگی هوا هستند؛ لازم است تا حد امکان از درمعرض آلودگی قرار گرفتن بپرهیزیم. از رو دستگاه‌هایی با هدف مطبوع کردن آب وهوا در سال‌های اخیر تولید شده است. دستگاه‌های تصفیه کننده هوا یکی از همین ابزارهای است. دستگاه تصفیه کننده هوا جونیکس مدل Cube ابعادی برابر 238x238x260 میلی‌متر دارد. فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و می‌توانید روی میز کار یا روی کانتر آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرد. توان مصرفی این ...بیشتر
دستگاه تصفیه کننده هوا جونیکس مدل Cube