اکسیدان ای بی استایل برای رنگ مو های بدون آمونیاک سری Exsis مدل 30Vol حجم 1000 میلی لیتر

  • کشور مبدا برند

    ایتالیا

    ایتالیا

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

مناسب برای رنگ موهای بدون آمونیاکیکی از ضروری‌ترین وسایلی که هنگام رنگ کردن موها به آن نیاز خواهید داشت، اکسیدان است. این ماده همانند یک کاتالیزور عمل کرده و روند رنگ گرفتن موها را بسیار سریع‌تر خواهد کرد. از طرفی با کمک اکسیدان می‌توان رنگ موها را روشن‌تر یا تیره‌تر کرد و درنتیجه موهایی زیبا و خوش‌رنگ داشت. یکی از برندهای مشهور ایتالیایی به نام «ای بی استایل» با تولید اکسیدان‌های سری «Exsis»، رنگ کردن موها را برایتان ساده‌تر و البته بدون آسیب کمتر امکان‌پذیر کرده است. به‌منظور آشنایی بیشتر با خصوصیات مهم اکسیدان مدل «30Vol»، برخی از آن‌ها را در این قسمت معرفی خواهیم کرد.

اگر رنگ کردن مکرر موجب آسیب‌دیدگی موهایتان شده پس برای رنگ کردن مجدد آن‌ها باید به سراغ محصولات بدون آمونیاک بروید. رنگ موهای بدون آمونیاک به اکسیدان مخصوص به خود نیاز خواهند داشت؛ به‌همین‌علت «ای بی استایل» اکسیدان‌های سری «Exsis» را تولید و عرضه کرده است. این اکسیدان برای رنگ موهای بدون آمونیاک، مکملی عالی خواهد بود و به بهترین شکل موجب تسریع روند رنگ گرفتن موها می‌شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
برای تغییر رنگ موها به میزان دو تا سه درجه حتما به یک اکسیدان با درصد 9 نیاز خواهیم داشت. اگر به‌دنبال یک اکسیدان باکیفیت هستید که کمترین میزان آسیب به موها را همراه داشته باشد، مدل «30Vol» شرکت ایتالیایی «ای بی استایل» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به‌علت قوی بودن میزان بازکنندگی رنگ در این اکسیدان قادر هستید از آن برای دکلره یا روشن کردن موها بهره برده و از ظاهر جدیدتان لذت ببرید. این محصول از ترکیباتی برخوردار است که موجب کاهش شفافیت یا درخشش موها نمی‌شود و بعد از رنگ کردن ...بیشتر
اکسیدان ای بی استایل برای رنگ مو های بدون آمونیاک سری Exsis مدل 30Vol حجم 1000 میلی لیتر