ادو تویلت مردانه کارل لاگرفلد مدل Karl Lagerfeld for Him حجم 100 میلی لیتر

  • کشور مبدا برند

    فرانسه

    فرانسه

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

درباره برند«کارل لاگرفلد» (Karl Lagerfeld) هنرمند و طراح مد آلمانی است که اکنون در پاریس زندگی می‌کند. کارل در سال 1933 در هامبورگ به دنیا آمد. او در چهارده‌سالگی به پاریس مهاجرت کرد. فعالیت حرفه‌ای کارل از سال 1955 شروع شد؛ یعنی زمانی‌که در شرکت «پیر بالمین» (Pierre Balmain) مشغول کارآموزی بود. کارل تنها سه سال در بالمین فعالیت کرد و پس‌ازآن وارد شرکت «ژان پاتو» (Jean Patou) شد. او در طی پنج سالی که در ژان پاتو مشغول بود، در هر سال، دو مجموعه لباس زنانه طراحی کرد. این طرح‌ها در ابتدا به‌دلیل دامن‌های کوتاه و قسمت‌های پشتی بازشان مورد انتقاد زیادی قرار گرفتند. به‌هرحال این مدل لباس‌ها با گذشت زمان جا افتادند و مورد استفبال عموم واقع شدند. کارل لاگرفلد با این طراحی‌های جسورانه و خاص، نامی برای خودش دست‎و‌پا کرد. این شهرت به او این امکان را داد تا به‌صورت مستقل و پاره‌وقت برای برندهای مشهوری دیگری از جمله Tiziana، Chloe، Curie  و Fendi طراحی و ایده‌پردازی کند. سرانجام در سال 1983 برند فندی، کارل را به‌عنوان مدیر خلاقش انتخاب کرد.

کارل لاگرفلد بالاخره خط تولید خودش را در سال 1984 راه‌اندازی کرد. او تا سال 1997 برای این برند طراحی می‌کرد. گالری کارل لاگرفلد در سال 1988 تأسیس شد و همکاری‌های موفقی را با برندهای معروفی مانند دیزل و H&M انجام داد. در سال 2006 خط تولید کارل لاگرفلد به نام شخص Karl Lagerfeld تغییر نام یافت. از همان سال، برندهای معتبر «میسی» (Macy) و «سفورا» (Sephora) همکاری خود را با کارل لاگرفلد شروع کردند.

کارل همچنین کار عکاسی را به‌صورت موازی با دنیای مد پیگیری می‌کند. او هر سال برای کمپین‌های تبلیغاتی برندهایی مانند فندی، شنل و محصولات برند خودش عکاسی می‌کند. لاگرفلد همچنین برای مجلات مختلف از چهره‌های مشهور زیادی عکاسی کرده و این عکس‌ها را در یک کتاب منتشر کرده است.

موی دم‌اسبی، عینک و دستکش‌های تیره‌ی کارل، همگی به امضای هنری او تبدیل شده‌اند. این امضای جاودانه و منحصربه‌فرد روی محصولاتی مانند جواهرات، عروسک و عطرهای این برند دیده می‌شود.

عطرهای برند کارل لاگرفلد با همین نام از سال 1978 وارد بازار شدند. در همین سال اولین عطر با نام Lagerfeld Classic for men طراحی شد. یکی از موفق‌ترین عطرهای زنانه‌ی کارل لاگرفلد Sun، Moonو Stars نام دارد که در دهه‌ی 90 میلادی غوغایی برپا کرده بود. درحال‌حاضر عطرهای کارل لاگرفلد با همکاری برند معتبر Tommy Hilfiger تولید می‌شوند. کارل لاگرفلد اکنون بیش از 20 عطر مختلف را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خودش دارد. این عطرها با همکاری عطرسازهای کاربلد و مشهوری چون Michel Girard، Emilie (Bevierre) Coppermann، Olivier Cresp، Christine Nagel، Christophe Raynaud و Sophie Labbe طراحی شده‌اند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
    
ادو تویلت مردانه کارل لاگرفلد مدل Karl Lagerfeld for Him حجم 100 میلی لیتر